Cum să abordați articolul dvs. de marketing pentru a vă asigura succesul complet online
Este posibil să nu vă gândiți la aceasta ca la o formă obișnuită de marketing, dar marketingul articolelor poate fi de fapt destul de eficient. Când companiile scriu piese adresate celor din industria lor, acestea ajung la un public cu cunoștințe prealabile despre subiect. Acest articol vă va învăța mai multe despre cum să vă maximizați experiența de marketing a articolelor.
Dacă aveți de gând să vă rotiți articolele, folosiți oameni, nu software. Software-ul de rotire a articolelor generează adesea rezultate ridicole și determină navigatorii web să ridice din umeri și să facă clic. Spining-urile umane, pe de altă parte, nu numai că rescriu conținutul mai bine pentru a evita penalizarea conținutului duplicat al motorului de căutare, dar pot genera și rescrieri care au tonuri ușor diferite, dintre care una sau mai multe pot genera mai multe conversii decât celelalte (puteți găsi acest lucru prin testarea A / B se rotește unul împotriva celuilalt).
Nu uitați unde vă găzduiți articolele. Google și-a schimbat recent algoritmul pentru a penaliza „fermele de conținut de calitate scăzută”. Anumite site-uri de găzduire a articolelor, cum ar fi eHow și Squidoo, par să fi fost afectate. În timp ce directoarele articolelor sunt o bună sursă suplimentară de back-link-uri, găzduiți articolele pe propriul site, dacă este posibil.
Fii foarte simpatic când scrii pentru cititorii tăi. Nu este întotdeauna necesar să folosiți cuvinte precum „eu” sau „eu”. Dar doriți să vă întâlniți cu cititorii ca pe o persoană reală. Trebuie să aveți grijă suplimentară pentru a vă asigura că cititorii dvs. înțeleg că nu sunteți doar o companie care dorește să profite. Ești, dar trebuie să te vadă într-o lumină mai blândă.
Găsiți un mod unic și inteligent de a vă promova articolul. Cititorilor le place când un scriitor încearcă ceva nou și interesant. Sunt obișnuiți să vadă descrierea / recenzia / cumpărarea produsului aici în format. Dacă reușiți să descoperiți un mod diferit de a vă promova produsul, cititorii vor participa și vor cumpăra de obicei.
Externalizați scrierea articolelor dvs. de marketing. Externalizarea vă poate economisi mult timp. Acum există o mulțime de companii de scriere de conținut online din care să alegeți și mulți nu vă vor percepe foarte mult pentru un articol de 700 de cuvinte de bună calitate. Dacă preferați, ați putea angaja direct un scriitor independent pentru o rată relativ ieftină.
Când încercați să deveniți un om de afaceri de succes prin marketingul articolelor, trebuie să înțelegeți că încrederea este probabil cel mai important cuvânt din afaceri. Acest lucru este valabil pentru afaceri web sau afaceri live. Trebuie să pară a fi de încredere pentru publicul tău. Așadar, lucrați întotdeauna pentru a le arăta cititorilor că sunteți o persoană de încredere.
Când vine vorba de marketingul cu succes al articolelor, Billy Idol a spus cel mai bine: „Mai mult, mai mult, mai mult!” Cu cât conține mai mult conținut - conținut de înaltă calitate, totuși, nu conținut de gunoi - înseamnă cu atât mai mult ești vizionat de publicul vizat. Asigurați-vă că scrieți cât mai mult conținut posibil. Cu cât este mai bine, atunci când vine vorba de marketing.
Un titlu atrăgător te poate duce departe. Titlul dvs. vă va atrage atenția cititorilor. Încercați să introduceți cuvinte descriptive care au, de asemenea, un mod de a face produsul dvs. să sune mai bine decât concurenții dvs. Adăugați cuvinte precum garantat, uimitor, unic, dovedit. Scoateți tezaurul și veniți cu cuvinte care vă vor atrage atenția dacă ați fi consumator.
Deoarece doriți să fiți siguri că articolele dvs. sunt bine scrise, dacă nu sunteți un scriitor bun, s-ar putea să doriți să vă angajați pe cineva care ar putea scrie articole pentru dvs. Trebuie să aveți articole ingenioase și totuși informative pentru a vă ajuta să vă păstrați atenția cititorilor, iar un scriitor profesionist ar putea face acest lucru pentru dvs.
Marketingul articolelor este un mod inteligent de a ajunge la clienții care consumă deja produse din industria dvs., așa că știți că cumpără deja produse similare! Sperăm că acest articol v-a oferit câteva idei reîmprospătate despre cum să folosiți conceptul de marketing al articolelor în avantajul dvs. în afacerea dvs. și să fiți eficienți cu banii dvs. publicitari.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.