Ugrás a sor elejére ezekkel a laptop cikk tippekkel
Ha a cikkmarketinggel kapcsolatos összes alapot és néhány más tippet keres, amelyekről talán még nem hallott, akkor ez a cikk Önnek szól. Ez egy zavaros téma lehet a sok különböző vélemény és információ miatt, de a következő tippekkel megkönnyítettük a dolgát.
Ha nem túl jó író, akkor a legjobb lenne, ha nem próbálná meg maga megírni a történeteit. Béreljen fel valakit, aki megcsinálja Önnek, hogy minden információt megkapjon, amit szeretne átadni, és ne tegye magát vagy a cégét rossz színben.
Ahhoz, hogy több forgalmat hozzon a blogjára, használja ki a címkefelhőt. Ügyeljen arra, hogy minden egyes bejegyzést releváns és népszerű kulcsszavakkal címkézzen, hogy a látogatók könnyen megtalálják, amit keresnek. Minél könnyebben navigál a blogján, annál nagyobb forgalmat fog kapni.
Soha ne tagadja meg senkitől a cikkek újrafelhasználásának lehetőségét! Minden cikkmarketing-stratégia lényege, hogy a cikkek segítségével növelje a webhelye forgalmát. Azok az emberek, akik újra közzé akarják tenni a cikkeit, felajánlják, hogy segítenek! Mindaddig, amíg a cikkek megtartják a webhelyére visszavezető linkeket, egyáltalán nem baj, ha ilyen módon kölcsönadja ki a cikkeit.
Ügyeljen arra, hogy cikkei cikkekként, és ne reklámszövegként olvassanak. Ha a cikkei eladási reklámnak tűnnek, a cikk könyvtárak elutasítják azokat. Ne említse többször a termékét vagy márkáját. Egyes cikk könyvtárak megkövetelik, hogy csak egyszer említse meg a márkát vagy terméket.
Miután a laptop cikkét jóváhagyták, küldje el a cikket más nagy cikk könyvtáraknak. Még mindig fontos, hogy elküldje a cikkeket a könyvtárakba, mert az ezekből a könyvtárakból származó cikkek összességében még mindig jól rangsorolnak.
Készítsen egy ellenőrző listát legalább öt olyan cikk könyvtárról, amelyek a népszerű keresőmotorokban magasan rangsorolnak. Ez segít elkerülni a többletköltségeket. Időt és pénzt takarít meg, miután időt szakított a kezdeti ellenőrzőlista létrehozására, amelyet használhat.
Győződjön meg róla, hogy az Ön által közzétett írás jól szerkesztett. Ez jelentheti a különbséget a visszatérő olvasók és azok között, akik soha nem fognak eljönni, hogy elolvassák a webhelyén található információkat. Ezeket az írásokat az egész weben látni fogják, és az Ön webhelye kötődik hozzájuk.
Az átíró programok és szolgáltatások növelhetik a marketingprogramban felhasználható cikkek teljes mennyiségét, de nem szabad kizárólag rájuk támaszkodnia. Az átírt cikkek nem olyan népszerűek, mint az eredeti tartalom, sem az olvasók, sem a keresőmotorok körében. Cikk marketingkampányának középpontjában mindig a kiváló minőségű, kézzel készített cikkeknek kell állniuk.
Iratkozzon fel versenytársai RSS-feedjeire, hogy nyomon követhesse a versenytársakat. Ugyanazok a funkciók, amelyeket a cikkírók használnak, hogy információik eljussanak az olvasókhoz, a róluk való kutatást is gyerekjátékká teszik. A versenytársak által közzétett minden egyes új cikk gyors áttekintése naprakészen tartja az írót a trendi témák és a legújabb stratégiák tekintetében.
Ahogy az elején említettük, a cikkekkel kapcsolatban elég sok információ áll rendelkezésre. Remélhetőleg hasznosnak találja ezeket a tippeket. Most már a játék előtt kell találnia magát, ha azon dolgozik, hogy szakértővé váljon, vagy csak megpróbál egy kis háttér információt szerezni.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.