Hogyan részesülhet a cikk marketingben!
Az érdekes és informatív cikkek nagyszerű módja annak, hogy a leendő ügyfeleknek információkat adjon át termékeiről és vállalkozásáról. Ha a cikk témája jól megírt és releváns az Ön üzleti szolgáltatásaihoz vagy termékeihez, akkor képes lesz új látogatókat vonzani az oldalára. Az itt található tippek segítenek Önnek abban, hogy sikeresen értékesítse cikkeit.
Írjon vendég blogbejegyzéseket. Azzal, hogy blogokat ír másoknak az Ön szakterületén, hozzáférést nyerhet az olvasóikhoz, és az Ön termékeinek vagy szolgáltatásainak leendő vásárlóivá teheti őket. Ne feledje, hogy a cikkben valahol elhelyezze a webhelyére mutató linket, hogy ha szeretnének, meglátogathassák webhelyét. A vendégblogok azt is lehetővé teszik, hogy megmutassa magát, mint a terület kompetens hangja, valamint mint képzett író.
Fontos, hogy türelmes legyen a cikkmarketing taktikák alkalmazásakor. A cikkmarketing határozottan nem a leggyorsabb fajta online reklám. Az előnyök hónapokig tartanak, mire a weboldal forgalmi adataira hatást gyakorolnak. Az egyik határozott előny, amelyre érdemes összpontosítani, hogy a cikkmarketing meglehetősen hosszú távú stratégia; forgalomnövelő hatásai a kezdeti erőfeszítések után még hosszú ideig fennmaradnak.
Keresse meg a vendégblogolási pozíciókat. A blogok gyakran keresnek valakit, aki vendégszerepel nekik, és ha elég szerencsés, vagy elég jó író, akkor kiválasztják önt, hogy írjon nekik egy cikket. Használja ezt a pozíciót arra, hogy a saját weboldalát, valamint a terméket, amiről ír, bedugja.
Tudja meg, hogy az emberek milyen témákra keresnek rá a legtöbbet. Ezek azok a témák, amelyek valószínűleg a legtöbb olvasót fogják szerezni, ezért próbáljon meg olyan gyakran keresett témát találni, amely a saját résébe is beleillik. Ügyeljen arra, hogy a címben szerepeljenek a kulcsszavak, hogy a cikke megjelenjen, amikor valaki rákeres.
A cikkmarketing megkezdéséhez írjon egy eredeti cikket a webhelyére, ügyelve arra, hogy az elsődleges kulcsszavakra optimalizált legyen, és 400-500 szó hosszúságú. Azt szeretné, ha ez egy jó minőségű, jól megírt cikk lenne, mivel ez lesz az alapja a további cikkeknek. Küldje el a cikket az összes fontosabb RSS-csatornára. Miután a cikk megjelent a weboldalán, pingelje meg a weboldalának RSS-csatornáját.
Ahhoz, hogy sikerrel járjon egy cikk marketingje, egyedinek kell lennie a marketing megközelítésében. Az emberek nem akarják ugyanazt a cikket öt különböző módon megírva látni. Nagyon unalmas és nem vonzó az újra felhánytorgatott anyag. Új és érdekes, élvezetes és vonzó módon megírt anyag létrehozása a legjobb módja egy cikk marketingjének.
Nagy közönséget akar elérni. Ezt leszögezve, nem szabad megpróbálnia minden embert megcélozni, akit csak tud. Ezer érdeklődő sokkal többet ér, mint milliók, akiket nem érdekel. Ne feledje a célpiacát.
A cikkmarketingnél a legfontosabb a cikk címe. A cím az, ami megragadja az olvasó figyelmét, és arra készteti, hogy tovább olvassa. A cikk címének tömören el kell mondania az olvasónak, hogy milyen információt kínál a cikk. Amikor csak lehetséges, az első három-négy szóban adja meg az olvasónak az összes információt.
A cikkmarketing szépsége abban rejlik, hogy ezek az eredeti cikkek, ha a megfelelő helyeken közzéteszik őket, folyamatos forgalmat hozhatnak a weboldalára. A legjobb dolog az ügyfelekben, akiket ezek a cikkek hoznak az oldalára, az, hogy már elég jó elképzelésük van arról, hogy mit kínál, és éhesek arra, hogy többet tudjanak meg.
A vállalkozások könnyen és sikeresen reklámozhatják magukat a cikkmarketing segítségével. Csak releváns tartalommal kell rendelkezniük az oldalukon. A potenciális ügyfelek elolvashatják az Ön cikkét, és megvásárolhatják a kapcsolódó szolgáltatásokat vagy termékeket. Hozza az ügyfeleket az oldalára ezekkel a cikkmarketing tippekkel.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.