Fontos tippek a közösségi média marketing tervéhez!
Ha már régóta keresi a módját annak, hogy vállalkozását a következő szintre emelje, a közösségi média marketing lehet az, amit keres. Ez egy módja annak, hogy egy technológiailag fejlett világban kapcsolatba lépjen ügyfeleivel és ügyfeleivel, ugyanakkor megőrizze a keresett könnyű és egyszerű használatot.
Figyelje versenytársait a közösségi oldalakon. Töltsön egy kis időt azzal, hogy megnézze, mit csinál az Ön öt legnagyobb versenytársa a közösségi média világában. Nézze meg, hogy mely közösségi oldalakon a legaktívabbak, milyen tartalmakat tesznek közzé, hány rajongójuk van, és hogyan népszerűsítik az oldalukat és a kínálatukat.
Ahhoz, hogy a lehető legtöbb ügyfelet kapja a közösségi médiamarketingből, rendszeresen és következetesen juttassa el tartalmait. Ha egy ügyfél látja, hogy minden második nap posztolsz a Facebookon, az elég, ha kényelmesen emlékeznek önre, de nem annyira, hogy bosszankodjanak, mert túl gyakran jelenik meg. Amikor eljön az idő, hogy pénzt költsenek valamire, amit esetleg kínál, akkor Önt választják, mert a márkáját megbízható barátnak érzik.
A közösségi médiahálózat kiépítéséhez időre és türelemre van szükség. Nem valószínű, hogy 24 óra alatt 15 000 rajongót tud toborozni. Bár a múltban előfordult már, hogy ez megtörtént, a valószínűsége annak, hogy ez sikerüljön, a nullával egyenlő. A követői száma az idő előrehaladtával fog növekedni.
Próbáljon meg kipróbálni és kísérletezni új és különböző közösségi média marketing technikákkal és lehetőségekkel. Szó szerint ezernyi különböző ötlet létezik a közösségi médiajelenlét növelésére és az online marketing fellendítésére. Ha megreked egy egyszerű stratégiánál, akkor lehet, hogy kihagy egy új technikát, amely jelentősen segítheti vállalkozását.
A dolgok nagyon gyorsan mozognak a közösségi médiában, és vállalatának gyorsan kell alkalmazkodnia a változásokhoz, amint azok bekövetkeznek. Csak néhány évvel ezelőtt a táblagépek és az okostelefonok még nem léteztek tömegesen gyártott és nyilvánosan elérhető formában. Tartsa szemmel az új technológiát, hogy jobban fel tudjon készülni a marketingjét érintő változásokra.
Ne feledje, hogy amikor a közösségi médiát használja vállalkozása marketingjére, akkor az emberekkel kommunikál, nem pedig velük. Az emberek által most használt technológia és a közösségi média kialakításának módja lehetővé teszi, hogy ügyfelei minden eddiginél könnyebben kommunikáljanak. Önnek részt kell vennie ebben a beszélgetésben, és kommunikálnia kell ügyfeleivel, ellentétben az egyoldalú nézőpontú reklámszövegek közzétételével.
Szerezzen némi ismertséget azzal, hogy versenyt szervez a Facebookon. Véletlenszerűen kiválaszthat egy nyertest ismerősei közül, posztolhat kvízkérdéseket, vagy rendezhet a termékeihez kapcsolódó fotópályázatot. Győződjön meg róla, hogy a versenyét a weboldalán és a hírlevelében is hirdeti: a cél az, hogy minél többen találják meg Önt a Facebookon.
Mint minden közösségi médiatartalomnak, a videóknak is mindig leíró és érdekes címet kell adni. A címbe építse be azokat a kulcsszavakat, amelyek a legmegfelelőbbek az Ön által kínált termékekhez. Ha a felhasználók azonnal látják, hogy a videói hasznosak, akkor több megtekintése lesz, mert a videói felbukkanhatnak, amikor az emberek bizonyos kulcsszavakra keresnek.
Kérje meg ügyfeleit, hogy vegyenek részt egy felmérésben, amelyből kiderül, hogyan használják a közösségi hálózatokat. Ha azt látja, hogy ügyfelei naponta sok időt töltenek a közösségi oldalakon, hozzon létre egy olyan oldalt, amely tartalmazza az Ön márkáját. Ha a közönsége nem használja annyira a közösségi hálózatokat, próbáljon ki valami mást.
Ez a cikk sok olyan módot mutatott, amellyel elkezdheti előrébb vinni vállalkozását a közösségi média marketing segítségével. A közösségi média a legújabb módja annak, hogy az emberek kapcsolatban maradjanak egymással. A vállalkozások is gyorsan felugranak a fedélzetre. Önnek is ezek közé a vállalkozások közé kell tartoznia.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.