Jó információkat keres az email marketingről? Nézze meg az alábbi cikket!
Szeretné, hogy képes legyen népszerűsíteni a weboldalát és rajongókat építeni, hogy webhelye nagyobb forgalmat kapjon? Ha igen, akkor jó helyen jársz, ez a cikk néhány olyan információt fog átnézni, amelyek segítségével tájékoztathatod magad, hogy mik azok a szükséges lépések, amelyeket meg kell tenned, hogy az oldaladat email marketinggel népszerűsítsd.
Győződjön meg róla, hogy az összes szín, amit az e-mailben használ, semleges. Ha a színek túlságosan fakóak, az ügyfél nem biztos, hogy el akarja olvasni a cikket. Másrészt, ha a színek túl élénkek, az frusztrálhatja az olvasót. Próbáljon meg ragaszkodni a semleges színekhez, mint például a fekete, a szürke és a fehér.
Ahhoz, hogy az embereket rávegye, hogy jelentkezzenek be, és engedélyt adjanak arra, hogy e-mail marketingüzeneteket küldjön nekik, ajánljon fel valamilyen ösztönzőt. Ajánljon kedvezményt vagy kupont valamelyik termékére vagy szolgáltatására. Csatoljon hozzá egy fehér könyvet vagy hírlevelet az Ön szakterületéről vagy piacáról. Adjon valamit az érdeklődőnek cserébe a postaládájához való hozzáférésért.
Tartsa a tartalmát aktuálisnak és változatosnak; ne csak ugyanazt az öt üzenetet küldje ki ismételten, ismételten. Ha meg akarja tartani az emberek figyelmét, akkor valami frissnek kell lennie, különben a figyelmük máshová fog menni. Ha éjjel-nappal reklámokat akarnának, akkor inkább otthon maradnának, és néznék a hazai bevásárlócsatornákat. Még ha egy részük ezt is teszi, adjon nekik valami mást, amikor megnézik a postaládájukat.
Tegye közzé hírlevelének grafikával és animációval ellátott változatát a weboldalán. Ezután küldje el e-mail listájának a hírlevél egyszerű szöveges változatát a webes verzióra mutató hivatkozással. Így az e-mailek elég egyszerűek ahhoz, hogy ne kerüljenek a spam mappába, valamint arra ösztönzi ügyfeleit, hogy látogassanak el a weboldalára.
Az e-mail marketing erőfeszítései akkor hozzák a legjobb eredményeket, ha összehangolja őket marketingkampánya többi részével. Ne dolgozzon önmaga ellen azzal, hogy szükségtelenül megkettőzi erőfeszítéseit több különböző marketingcsatornán. Győződjön meg róla, hogy az e-mail, a közösségi média és a hagyományos helyszínek használata mind úgy van kialakítva, hogy jól működjön együtt.
Az e-mail marketing halad előre, és a jó öreg hírlevél már nagyrészt elavult. Ahelyett, hogy egy általános körlevelet küldözgetne körbe az összes feliratkozójának, fordítson arra energiát, hogy az e-maileket az adott címzettek érdeklődési köréhez igazítsa. Számos olyan robusztus program és szolgáltatás létezik, amelyek segítségével ezt automatikusan megteheti.
Győződjön meg róla, hogy tiszta listáról dolgozik. Így a ráfordított idő a célzott ügyfelek felé irányul. Ha rossz ügyfeleket céloz meg, az nem segít, és egy tiszta listával sokkal gyorsabban juthat el a megfelelő ügyfelekhez. Tisztítsa meg a listáját, és jusson el a megfelelő ügyfelekhez!
Próbálja meg megtanulni, hogyan ne tűnjön spamnek a spamek megtekintésével. Szerezzen egy ingyenes e-mail címet, tegye fel az egész internetre, és nézze meg, mennyi spamet kap. Tanulj abból, hogy mit rontanak el ezek az e-mailek, és ennek megfelelően állítsd be a saját e-mail kampányaidat. A feliratkozói annál nagyobb tisztelettel fognak Önnel bánni, és annál nagyobb figyelmet fognak Önnek szentelni, minél távolabb áll Ön a tipikus spammerektől.
Ajánljon látogatóinak egy ingyenes, e-mailben lebonyolított tanfolyamot. Ki kell dolgoznod egy meghatározott mennyiségű automatikus válaszadót, szakaszokra bontva a leckét. Négy-hat szakasz megfelelő mennyiségnek kell lennie. Ügyeljen arra, hogy a tartalom informatív és egyedi legyen. Ütemezze a szakaszok kiküldését 24 óránként egyenként. Ez számos előnnyel járhat, például javíthatja webhelyét, elnyerheti ügyfelei bizalmát, fejlesztheti tekintélyét, és építheti e-mail bázisát.
Létfontosságú, hogy mindig engedélyt kérjen, mielőtt valakit felvesz az e-mail marketinglistájára. Ellenkező esetben az emberek spammereknek tekinthetik Önt, és törölhetik az e-mailjeit, vagy leiratkozhatnak a listáról. Az e-mail szolgáltatója akár le is ejtheti Önt a fogyasztók által benyújtott panaszok tömege miatt.
Bár számos stratégia létezik a megcélzott ügyfelek megtalálására, a legjobb megoldás, ha hagyja őket feliratkozni a weboldalán keresztül, és a kampányt a vállalkozás és az eladások növekedésével párhuzamosan növeli. Akár listákat is vásárolhat egy e-mail listát, de mindig emlékezzen arra, hogy a webhelyén lévő ügyfeleknek célzott ügyfeleknek kell lenniük.
A marketingkampánya részeként kiküldött e-maileknek üdvözlő, személyre szabott hangnemben kell kezdődniük. A tárgysorba és az üzenet elejére írja be a címzett nevét. Ezáltal ügyfelei fogékonyabbnak fogják érezni az üzenetét, és nagyobb valószínűséggel fogják pártfogolni vállalkozását.
Az üzenet méretének megválasztásakor tartsa szem előtt a mobilfelhasználókat. Előfordulhat, hogy e-mailjeit egy olyan monitoron állítja össze, amelynek négyszer vagy akár ötször annyi pixel áll rendelkezésére, mint egy okostelefon-felhasználónak. Küldje üzeneteidet kicsiben vagy méretezhetően, hogy mindenki könnyen és gyorsan el tudja olvasni őket.
Az ügyfeleinek küldött utólagos e-mailekhez csatoljon egy ellenőrzési feljegyzést. Illesszen be egy linket az üzenetébe, amely azt mondja nekik, hogy ezt most azonnal töltsék le. A befejező utóirat meggyőzheti ezeket az ügyfeleket arról, hogy most van itt az ideje, hogy megtapasztalják a sikert, és ezt a megadott linkre kattintva meg is tehetik.
Tegye úgy, hogy e-mail üzenetei történetet meséljenek az olvasónak. A történetmesélés az egyik legerősebb reklámtechnika. Hírlevelének vagy levelezésének minden egyes részlete mesélje el a reklámüzenet "történetének" következő darabját. Valamilyen módon össze kell kapcsolódniuk, például úgy, hogy minden üzenet egy tippel vagy egy ajánlólevéllel zárul.
Helyezzen el fontos szövegeket és cselekvésre való felhívást az e-mailekben a képek bal oldalán. Tanulmányok kimutatták, hogy az ügyfelek erősebben reagálnak a reklámban a képek bal oldalán található szövegre. A követésre hívó linkeket a képek mellett, és nem alattuk kell elhelyezni, hogy a legjobban megragadják az ügyfelek figyelmét.
Az e-mail marketing olyan eszköz, amelyet mindenkinek használnia kell. Ennek oka, hogy szinte semmilyen hátránya nincs a használatának. Ha az emberek frissítéseket akarnak kapni a webhelyéről, akkor fel kell iratkozniuk a levelezőlistájára, ezért használja fel a ma szerzett információkat, és népszerűsítse webhelyét.
1. https://bit.ly/3IsYRub
2. https://bit.ly/3inB844
3. https://bit.ly/3il3Qm3
4. https://bit.ly/3udC4NV
5. https://bit.ly/3wmc5pY
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.