Hogyan használja a cikk marketinget, hogy növelje az értékesítést
A cikkmarketing, azaz a cikkek weboldalakon és cikkkönyvtárakban való elhelyezése egyre népszerűbb, mivel olcsó módja más online vállalkozások népszerűsítésének. Fontolja meg más termékek népszerűsítését, hogy jutalékot kapjon az eladásokból.
Adjon informatív, hasznos információkat a webhelyén. Szánjon egy kis plusz időt arra, hogy írjon néhány informatív véleményt, majd használja a partneri linket, hogy megmutassa az olvasóknak, hová kell menniük, hogy megkapják az adott terméket. Az olyan véletlenszerű linkek bedobása, amelyeknek semmi közük az oldalán található tartalomhoz, biztos, hogy a látogatók gyors kilépését eredményezi.
Tegye fel először a cikkeit az oldalára, hacsak nem tilos. Ezzel a weboldala elnyeri a keresőmotorok figyelmét, és előkelőbb helyezést érhet el. Először a keresőmotorok indexeljék a cikket a webhelyén, majd küldje ki cikkeit a világba, hogy több ügyfelet vonzzon.
Amikor cikkeket ír egy cikkmarketing-stratégia részeként, győződjön meg róla, hogy azok informatívak. Bár úgy tűnhet, hogy a cikkmarketingnek több köze van az elhelyezéshez és a linkeléshez, mint ahhoz, hogy a potenciális ügyfelek elolvassák a cikkeket, minden cikket úgy kell kezelnie, mint egy értékesítési ajánlatot vagy egy egyszeri lehetőséget, hogy elnyerje az ügyfelek bizalmát.
Tanuljon meg gyorsan cikkeket írni. Amikor megírja az első vázlatot, csak gépelje be a gondolatait, amilyen gyorsan csak tudja. Ne aggódj túlságosan a helyesírás vagy a nyelvtan miatt az első vázlatodnál. Futtasson le egy helyesírás-ellenőrzést, és olvassa át a cikkét, szükség szerint változtasson rajta. Gyakorlással körülbelül 20 perc alatt jó, rövid cikkeket tud írni.
A cikkmarketing területén kezdőknek érdemes elkerülniük azt a tendenciát, hogy túl gyorsan építsék ki a visszahivatkozási hálózatukat. A keresőmotorok, és különösen a Google, úgy finomították algoritmusaikat, hogy hónapról hónapra felismerjék az erősen felfújt linktevékenységgel rendelkező oldalakat. Ahelyett, hogy emelkednének a Google rangsorában, ezeket az oldalakat agresszív tevékenységük miatt büntetik, és eltűnnek a szemünk elől. A szakértők azt javasolják, hogy egy mérsékelt ütemű, mondjuk 15%-os növekedés a bejövő linkekben havonta segít a folyamatos növekedésben, miközben megóvja Önt a bajtól.
A csábító címek létrehozásának megtanulása egy apró, de fontos készség a cikkmarketingben. Ahogyan egy marketingcikk valódi célja a termék vagy szolgáltatás reklámozása, úgy a cím is a cikk reklámja. Ha megnézzük a hasonló cikkek címeit egy könyvtárban, az azt sugallja, hogy mi a közös az adott területen. A cikkcímeket úgy kell megalkotni, hogy kiemelkedjenek a tömegből.
Cikke marketingjének elősegítése érdekében próbálja meg a tartalmat a szélesebb közönségre összpontosítani. Ez biztosítja, hogy a hűséges olvasókat érdekli, és nem kelti a potenciális olvasókban azt az érzést, hogy a tartalom nem nekik szól. Ne töltse túl a tartalmát túl sok olyan iparág-specifikus kifejezéssel, amelyet nem mindenki fog megérteni.
Ha PLR-cikkeket használ cikkmarketinghez, fontolja meg a cikkek lehető legnagyobb mértékű átírását. Az egyik ok, amiért ezt meg kell tennie, hogy a cikkkönyvtárak nem engedélyezik a duplikált példányok listázását. A PLR cikkek újraírása növeli a cikkek értékét, mivel azokat hozzá lehet adni a cikkkönyvtárakhoz. Legalább a felhasznált PLR-anyagok 70 százalékát újra kell írnia.
Keressen egy olyan beállítást, amelynek szüksége van cikkekre, és forgalmazza a cikkeit saját maga. Lehetősége lesz arra is, hogy jutalékokon keresztül pénzt keressen, ha a nézők vásárlókká válnak, miután elolvasták a cikkmarketing cikkét. Kövesse ezeket a tippeket, hogy sikeres legyen a cikkmarketing területén.
szendvicspanel, szendvicspanel ár, panelcentrum, famintás trapézlemez, lemez kerítésléc, kerítés elemek
szendvicspanel, szendvicspanel ár, panelcentrum, famintás trapézlemez, lemez kerítésléc, kerítés elemek
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.